PRESENTACIÓ DEL PROJECTE 1,2,3 ENS RELAXEM DELS GRUPS DE 1r DE PRIMÀRIA

Amb motiu del projecte transversal que estem treballant a nivell d’escola, 1,2,3 ens relaxem! els grups de primer hem estat treballant durant aquests mesos diferents tècniques de relaxació. L’objectiu principal ha estat donar recursos als alumnes de manera que per si sols i soles puguin gestionar els moments de més nerviosisme i també ajudar-los a millorar la concentració.
Aquest projecte l’hem materialitzat en les imatges que podeu veure. Partint de la temàtica d’una de les sessions de relaxació que vam fer, vam decidir crear les nostres pròpies “casetes de l’interior” en el grup de 1rA i, el grup de 1rB, va elaborar uns arbres. Dintre de cada caseta i a les branques i a les flors de cada arbre, hem escrit diferents missatges que ens diuen com podem millorar el nostre estat d’ànim en cada moment. Cada grup, ha escrit aquelles tècniques que més els agraden i les estratègies que millor els funcionen. Ha estat una feina molt enriquidora!
Aquí podeu veure el resultat final!

ens_relaxem

Fotos: Projecte interdisciplinari 1,2,3, ens relaxem

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *