El DIA DE LA TERRA

El dia 22 d’abril es va celebrar a la nostra ciutat el dia de la terra. A l’escola vam fer activitats el passat dia 24 d’abril per tal de conscienciar els nostres infants de la importancia de la conservació del nostre entorn.
A les aules d’infantil vam fer lectures relacionades amb aquest tema.
Vam parlar del reciclatge i la reutilització que es fa de tot el que es llença.
Vam recordar l’ús que en fem de les diferents papereres de l’aula i de la necessitat de seguir fent una recollida selectiva. Els més petits van plantar llavors de pastanaga i gespa.
Els/les alumnes van conversar sobre altres aspectes que cal millorar com la neteja i cura dels boscos, l’ús responsable de l’aigua…
Amb aquestes fotos i aquest video us deixem un petit resum.

Fotos: P3 P4 P5

Video P4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *