Benvingudes i Benvinguts al web de l’escola

JUGUEM AMB LES MATES

Els dilluns fem matemàtiques manipulatives i és molt divertit perquè fem mates però jugant.
Treballem amb grups i hem après a utilitzar les calculadores, hem fet nombres romans amb escuradents i anem aprenent a inventar-nos problemes.
Creiem que estem progressant!
(Els nens i nenes de quart B)

REUNIONS INCI DE CURS 6è

Qualsevol situació de la vida quotidiana pot resultar de gran utilitat per l’aprenentatge dels nostres infants. Per aquest motiu es va engrescar a tot l’alumnat de sisè a participar en l’elaboració de la reunió de pares d’inici de l’últim curs a l’escola. Els infants, durant… Llegeix més»

PRIMER FA TALLER DE FANG

Aprofitant que ja hem començat els projectes, hem experimentat amb el fang per crear emprentes i entendre millor com es van formar els fóssils.
Gràcies a aquesta activitat hem esbrinat com els antropòlegs poden estudiar tot el que ha passat fa molts anys i així saber… Llegeix més»

LA CASTANYADA

A les classes de P.3 dels Minions i de Toy Story els nens i les nenes es van convertir en cuiners i van preparar uns panellets que segur que us van agradar molt! Primer tots van barrejar la patata amb el sucre i l’ametlla. Tot… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA

Aquest any hem tingut una castanyada passada per aigua però això no ha estat impediment per gaudir d’un dia igual d’especial que sempre!
Tot i que no hem pogut sortir a celebrar aquesta diada al pati de l’escola, hem fet totes les activitats previstes dintre de… Llegeix més»

LA PASTA DE SAL

Famílies de P3,
Aquests dies els nens i les nenes de P3 s’ho han passat pipa fent una pasta de modelar. Han començat observant i tastant els dos components necessaris per fer-la: la farina i la sal. Després han posat aigua i …..a remenar….. fins a… Llegeix més»

PRIMER JA HA COMENÇAT LA PLATAFORMA DIGITAL

Aquesta setmana l’alumnat de 1r hem començat la plataforma digital de matemàtiques.
És molt divertit aprendre matemàtiques jugant amb l’ordinador i fent totes les activitats que anem escoltant amb els auriculars.
Us deixem un parell de vídeos perquè gaudiu també d’aquest moment.

COMENÇA L’ESCOLA

Famílies de P3,
Ja fa uns dies que ha començat l’escola i els infants s’estan adaptat a un nou espai, estan coneixent altres nenes i nens i a moltes mestres que els estan ajudant a superar aquest petit tràngol….
És un període molt importat i cada un… Llegeix més»