Benvingudes i Benvinguts al web de l’escola

AL GENER MÉS RACONS A P4

El treball per racons de les aules de P4 és una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes realitzen activitats simultànies repartides en petits grups de manera autònoma o amb el suport de la mestra. Aquests racons són rotatius i… Llegeix més»

JA TENIM AQUARI A SEGON

A segon han realitzat l’activitat estrella d’aquest curs: el muntatge de l’aquari.
És un projecte molt competencial, ja que implica totes les àrees curriculars. A l’àmbit matemàtic, per exemple, es fixen en la forma del recipient, mesuren els litres d’aigua que necessiten i controlen la seva… Llegeix més»

ESCOLTA COM SONA 2n

Mira, escolta i gaudeix! I és que a música a 2n no parem. Interpretar cançons, composar estrofes noves, acompanyar amb carillons i saber seguir una partitura, escolta activa d’audicions i compositors importants, saber seguir musicogrames… i sobretot, gaudir fent música, formar part d’un grup musical… Llegeix més»

BATUCADA 6è DE PRIMÀRIA

Per Carnestoltes l’alumnat de 6è fem una batucada. Una molt bona manera de fer ballar el rei carnestoltes en la seva rua i de tocar tots i totes plegats. Aprenem a escoltar-nos, a seguir la pulsació, el ritme i la instrumentació d’aquest tipus d’instruments.