CELEBREM LA CASTANYADA

Aquest any hem tingut una castanyada passada per aigua però això no ha estat impediment per gaudir d’un dia igual d’especial que sempre!
Tot i que no hem pogut sortir a celebrar aquesta diada al pati de l’escola, hem fet totes les activitats previstes dintre de… Llegeix més»

LA PASTA DE SAL

Famílies de P3,
Aquests dies els nens i les nenes de P3 s’ho han passat pipa fent una pasta de modelar. Han començat observant i tastant els dos components necessaris per fer-la: la farina i la sal. Després han posat aigua i …..a remenar….. fins a… Llegeix més»

VISITA A LA FILMOTECA DE CATALUNYA

El passat 25 d’octubre els nens i les nenes de quart vam anar de visita a la Filmoteca de Catalunya que es troba a Barcelona, al barri del Raval. Ha estat una experiència molt bonica i interessant.
Ens van explicar que a una nevera de Terrassa… Llegeix més»

3 ANYS

Els nens i les nenes de P3 es fan grans i ho celebren amb els seus nous companys i companyes de la classe.
Gaudeixen i s’ho passen molt bé compartint bons moments i convidant als seus nous amics i amigues en aquest dia tan especial. Aquí… Llegeix més»

TRIEM EL NOM DE LA CLASSE

Com algunes famílies ja sabeu, som escola Magnet i treballem conjuntament amb la Filmoteca de Catalunya, per aquest motiu aquest any l’escola es vestirà de cinema.
Els nens i nenes de tota l’escola han triat noms de pel·lícules per la seva classe.
Ha estat una tria feta… Llegeix més»

PRIMER JA HA COMENÇAT LA PLATAFORMA DIGITAL

Aquesta setmana l’alumnat de 1r hem començat la plataforma digital de matemàtiques.
És molt divertit aprendre matemàtiques jugant amb l’ordinador i fent totes les activitats que anem escoltant amb els auriculars.
Us deixem un parell de vídeos perquè gaudiu també d’aquest moment.

OBSERVACIÓ DIRECTA : LA TARDOR

Durant aquest mes d’octubre els alumnes de primer hem estat treballant la tardor, i entre les activitats que hem realitzat ha estat l’observació directa de plantes, bolets, aglans, fulles , escorces , líquens i moltes coses més.
Ha sigut una activitat molt divertida i ara ja… Llegeix més»

Treballem els valors

Amb l’arribada de la tardor, la classe dels pingüins de Madagascar hem treballat el conte “La tardor de l’arbre rondinaire” durant les sessions setmanals de valors.
Com diu l’argument del conte: tothom que coneixia l’arbre del Carrer Sant Pau, sabia que era un rondinaire i es… Llegeix més»

RECOMANEM LLIBRES

Dins de la sessió dels 30 minuts de lectura diària a l’aula, qui vol ensenya i recomana als companys/es lectures. Així passem una bona estona i alhora els nostres companys/es saben quines lectures ens han agradat. El que volem és que així s’animin a llegir-les.

(Escrit pels nens/es)

Fotos: 4t

COMENÇA L’ESCOLA

Famílies de P3,