Benvingudes i Benvinguts al web de l’escola

ELS PAPERS DE DIARI

Als nens i les nenes de P3 abans de treballar amb les tisores cal haver-los ofert el màxim d’experiències en què hagin de practicar tot tipus de destreses amb les mans i els dits: enfilar objectes, agafar objectes petits, roscar i desenroscar taps, enganxar gomets,… Llegeix més»

PRACTIQUEM LES DANSES

Benvolgudes famílies, El passat mes de maig els nens i les nenes de la classe de Toy Story van anar a ballar a la Sala dins el programa de Dansa a l’Escola, i estem segurs que tots els familiars i amics van gaudir molt d’aquesta… Llegeix més»

TREBALLEM JOAN MIRÓ

A les aules d’Educació Infantil de l’escola volem apropar-nos al món de l’art i l’arquitectura tot treballant alguns autors importants en diferents estils i èpoques. Així Miró, Yayoi Kusama, Gaudí, Dalí…….. És una activitat que els agrada molt perquè poden conèixer la seva vida, observar… Llegeix més»

Descobrint els dinosaures

La classe dels dinosaures fa unes setmanes que porten pensant com podrien ensenyar a totes les famílies tot allò que han après sobre aquest éssers vius ja extingits.
Al principi no tenien molt clar com fer-ho però desprès d’un parell d’idees va començar a sortir les… Llegeix més»

S’ha acabat primer

El curs passat tancaven etapa i aquest han començat una de nova. Aquest curs ha estat un pas més en el seu desenvolupament i en el seu trajecte maduratiu. Han començat a escriure sols sense ajuda, les faltes d’ortografia ja s’aniran treballant. També han fet… Llegeix més»