ELS INFANTS D’I5 B HAN GAUDIT DE LES FAMÍLIES CONTACONTES

Des de dilluns 22 de maig fins al divendres 2 de juny, els infants d’I5B han gaudit d’històries meravelloses amb l’activitat del “contacontes”.

Ha sigut una activitat molt especial, en la qual les famílies han compartit, explicat o llegit els contes preferits dels seus fills i filles amb els seus companys i companyes d’aula.

A la classe de les Muses han participat 4 mares i 1 pare que han volgut compartir una estona de lectura amb el grup de la seva filla o del seu fill.

Els infants han escoltat la història de les jugadores femenines del futbol club Barcelona que ens ha explicat la Marta, mare del Marc. Una història per descobrir el passat i el present de l’equip del futbol femení del Barça.

En Xavi, pare de l’Ònia, ens ha ensenyat molt de la vida dels polls. Uns animalons tan menuts que ens fan anar “de corcoll”. I què millor que acabar amb una cançó divertida sobre els polls!

La Laura, mare del Miquel, ens ha transportat al Nadal. Els infants van poder recordar la visita que ens fa cada any per Nadal el tió o la tiona i, sobretot,  què ens “caguen” a casa i a l’escola.

La Maria, mare de l’Èlia, ens ha narrat un conte extraordinari d’un personatge únic i peculiar, com és el Grúfal.

I per acabar, la Núria, mare de la Viuleta, ens ha ensenyat paraules i expressions catalanes mitjançant una història d’uns animalons trapelles que viuen aventures fascinants i peculiars.

Volem agrair la participació i l’esforç per venir a l’escola i participar d’aquesta activitat a aquestes mares i pare que hem esmentat.

Moltíssimes gràcies, famílies!

Us deixem un recull de fotografies de l’activitat del contacontes.

Fotos: I5