TALLER DIGITAL PMOE-PROA+ PER A FAMÍLIES

Les famílies de l’escola han tornat a gaudir d’un taller digital al llarg del curs 2022-23. Gràcies a la subvenció PMOE-PROA+, han pogut realitzar 15 sessions d’una hora i mitja al llarg del curs.

A demanda de les famílies l’Anna Padrós, formadora de Quiràlia, ha adaptat els continguts i ha donat suport per a la millora de  la seva competència en l’ús de les eines digitals. Un total de 22 famílies han assistit regularment a les sessions i 10 més de manera puntual.

Els continguts treballats han estat diversos:

• Demanar cita en línia per renovar el NIE
  • Aconseguir l’IDCAT
  • Aprendre el sistema de missatgeria escolar TOKAPP
  • Gestionar l’aplicació “La Meva Salut”
  • Fer tràmits en línia de l’Ajuntament
  • Gestionar el correu electrònic GMAIL
  • Fer tràmits de l’INEM o el SEPE
  • Gestionar l’accés a la web del centre
  • Suport a la sol·licitud de beques i a la preinscripció escolar…

Les famílies han valorat molt positivament la proposta. A la cloenda del curs han rebut un diploma!!!.

Ha estat un programa subvencionat pel PMOE (Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat de Catalunya).

“Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU.