ELS INFANTS DE LECXIT A LA DIADA DE SANT JORDI

L’escola Pau Casals participa en el Programa Lecxit impulsat a Rubí per la Biblioteca Municipal. L’objectiu és incrementar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora dels infants. Alguns nens i nenes de 3r i 4t de primària assisteixen un dia a la setmana a la biblioteca. Allà tenen un mentor o mentora (estudiant de 3r o 4t d’ESO), amb el que comparteixen activitats lectores.

El dia de Sant Jordi, la Biblioteca Municipal de Rubí ha posat una paradeta a la plaça del Dr. Guardiet. Per la tarda, l’Ana, responsable del programa Lecxit, ha recollit els infants a la sortida de l’escola i han anat tots junts a passar la tarda a la paradeta. Allà han pogut berenar, jugar, dibuixar, fer una manualitat, ajudar,… En definitiva, gaudir d’un dia molt bonic i viure l’experiència d’una sessió de Lecxit al carrer ambientada amb llibres i roses.

A més a més, alguns dels infants van ser entrevistats en directe per la ràdio. Emoció màxima!

Volem agrair a l’Ana, referent del programa Lecxit de la Biblioteca Municipal, la seva entrega i dedicació i, sobretot, l’amor amb el que ho fa.

Aquí podeu veure algunes fotografies de la tarda i també podeu escoltar el tall de veu de la ràdio on surten els infants del nostre centre.

Fotos: Lectura