PADRINS I PADRINES DE 5è I FILLOLES I FILLOLS D’I5

L’alumnat de cinquè i el d’I5 s’ha trobat per primer cop i ha conegut el seu fillol o la seva fillola.

Els infants de cinquè acompanyaran al llarg d’aquest curs i del curs vinent a un alumne o alumna d’I5 en diferents activitats de l’escola. Amb aquests aparellaments, els grans de l’escola es converteixen en referents dels infants més petits. Els nens i les nenes d’I5 tindran un company o companya més gran dins l’escola que vetllarà per ells i elles i els acompanyarà durant dos cursos. Aprendran moltes coses conjuntament.

A la primera trobada, l’alumnat de cinquè ha anat a l’aula d’I5 i s’ha presentat. Els han portat al pati dels grans i els han fet diferents propostes de jocs on hem vist com els fillols i les filloles han gaudit, rigut, jugat i aprofitat molt aquesta estona amb els seus padrins i padrines. Aviat tindran més moments, com els de la festa de la Castanyada,  per enfortir la relació que han començat.

Fotos: I5A   –   I5B