AMBIENTS D’APRENENTATGE A I5: HOSPITAL, CUINETA I CONSTRUCCIONS

L’alumnat d’I5 ha començat a treballar per ambients, els quals, s’organitzen un cop a la setmana. Els ambients són espais educatius dissenyats i programats amb l’objectiu de crear situacions d’aprenentatge integrals on els infants desenvolupen diferents capacitats i competències.

Les nenes i els nens són els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, construint-lo a través del joc, de l’experimentació i de la manipulació dels diferents materials.

Treballant per grups, amb l’alumnat de les dues aules d’I5, la interrelació és més profitosa, ja que interactuant amb les companyes i els companys de l’altra classe, aprenen autònomament  altres maneres d’afrontar una situació mitjançant la col·laboració i l’observació.

Actualment gaudeixen de l’hospital, de la cuineta i de les construccions.

A les fotos trobareu un bon recull de situacions de joc i d’interacció.

GAUDIU!!

Fotos: I5