SETMANA ESBOJARRADA A CICLE MITJÀ

Els nois i les noies de tercer i quart, com els altres infants de l’escola, han gaudit d’uns dies divertits abans de la festa de Carnaval. Han portat cada dia de la setmana una caracterització diferent seguint les consignes del Rei Carnestoltes.

Un dia, han vingut a l’escola amb el pijama i complements associats al descans com: bates, sabatilles, peluixos i antifaços.

A l’endemà, han arribat al centre ferits i ferides amb traus oberts o cosits, benes als braços i cames, cares sagnant, guixos, caps embenats, infants amb crosses,… com si l’escola fos un hospital de campanya!

El tercer dia de consignes,  han portar roba gran de familiars. L’escola plena de senyores i de senyors.

El darrer dia, els infants han vingut disfressats d’esportistes:  nedadores i nedadors, escaladores i escaladors, futbolistes, jugadors i jugadores de bàsquet, ballarines i ballarins, …

Han estat uns dies molt divertits.

A continuació,  podeu veure unes fotografies  de les consignes de cada aula de cicle mitjà.

Fotos: 3r i 4t