L’ESCOLA PAU CASALS CELEBRA LA DIADA DE SANT JORDI

Els infants i el professorat de l’escola Pau Casals han gaudit d’una jornada de literatura i de cultura catalana celebrant la Diada de Sant Jordi.

Al matí s’han dut a terme els Jocs Florals. L’alumnat d’educació infantil ha interpretat diferents cançons de Sant Jordi. Els infants de cicle inicial han creat rodolins grupals. Els infants de cicle mitjà han fet cal·ligrames individualment i els de cicle superior han realitzat poemes per  parelles.

La temàtica de totes les produccions ha estat en Pau Casals i la pau.

Tots els grups d’infantil i del cicle inicial han rebut un regal pel seu esforç i la seva creativitat.

Pel que fa al cicle mitjà i superior, hi ha hagut 3 premis per nivell. El mateix que als Jocs Florals:

1r premi: flor natural

2n premi: englantina d’or

3r premi: viola de plata

A més de la flor elaborada, els infants guanyadors han rebut un llibre de regal.

A la tarda, l’alumnat més gran ha explicat contes a l’alumnat més petit.

Ha estat una jornada festiva molt emotiva!

Us deixem les imatges i les produccions literàries guanyadores perquè en pugueu gaudir!

Jocs Florals 2024

Fotos:  CONTA CONTES   –  JOCS FLORALS