LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA PAU CASALS VIBRA AMB L’ESTRENA “MITOLOGIA… ACCIÓ!”

Fi de curs emocionant amb l’estrena, dimecres 14 de juny, de la mostra de produccions audiovisuals “Mitologia… acció!”.

L’alumnat de l’escola ha estat protagonista del primer passi a les 9.30h al teatre municipal La Sala. A les 11.30h ha estat el torn de les famílies.

Amb l’objectiu de fer cinema, els infants han realitzat al llarg del curs activitats relacionades amb la interpretació escènica, els oficis de cinema, les tècniques d’stop motion, trucatges, ombres xineses, la realització de l’storyboard, maquetes, vestuari, modelatge, ús del croma i edició d’un curtmetratge… amb un mateix fil conductor: els mites grecs.

Un projecte que ha permès treballar diferents habilitats: expressió oral, escrita, creació plàstica de decorats, maquetes, personatges, ús d’eines digitals tant per la gravació com per a l’edició. I sobretot, ha permès fer un treball cooperatiu i de planificació i execució d’un projecte d’equip.

Aquesta mostra és fruit de l’aliança Magnet amb la Filmoteca de Catalunya, ara fa sis anys.

Gràcies a tots els assistents que han participat de l’estrena i a l’Ajuntament de Rubí per la cessió de l’espai.