LES FAMÍLIES EXPLIQUEN CONTES A L’AULA D’I3 A

L’última setmana de maig, les nenes i els nens de la classe d’I3 “Pegasos” van rebre la visita d’alguns pares i d’algunes mares a la classe: es tractava de l’activitat del “contacontes”.

Amb aquesta proposta, tots plegats vam gaudir d’una experiència especial. Els nens i les nenes van escoltar atentament una narració ja fos llegida, explicada o inventada. Eren les històries que més agraden als infants protagonistes, els seus fills o filles, i la van compartir amb els companys i companyes de la classe.

Una tarda, l’Anna (mare del Lluc) va explicar la història inventada de la Laly, una rateta entremaliada que tenia molt fred i que tenia una gran bufanda de colors. La mare va portar una gran rata de cartró que el Lluc i el seu germà Víctor havien fet a casa el cap de setmana anterior. Espectacular!

El segon conte el va explicar en Ferran (pare de la Mariona). “Les set cabretes i el llop” és un dels contes preferits de la nena i va voler compartir el moment amb la resta dels infants. Tot i que ja el coneixien, era com si l’escoltessin per primera vegada. Estaven molt atents i atentes sentint la narració i mirant els dibuixos.

Volem agrair a totes aquestes famílies que han participat i que han compartit aquesta experiència, vivència inoblidable, amb els nens i amb les nenes de la classe d’I3 A.

Gràcies!

Aquí teniu les fotografies d’aquesta magnífica experiència.

Fotos: I3