LA CAPSA DELS TRESORS DE 1rA!

Aquest curs, hem dut a terme una activitat molt atractiva pels infants anomenada “La capsa dels tresors” amb l’objectiu de treballar l’expressió oral.

Aquesta activitat ha sigut molt motivadora pels infants de 1r A, ja que a través dels seus tresors més apreciats han après habilitats de comunicació com l’escolta activa, les estructures morfosintàctiques pròpies i els temps verbals.

Aquesta proposta pedagògica, a part d’afavorir al desenvolupament d’algunes habilitats de l’expressió oral, també afavoreix el desenvolupament de la confiança i l’autoestima. Gràcies a aquesta proposta guanyen confiança en les seves capacitats i en la seva pròpia veu, ja que són escoltats i reconeguts pels altres, per tant, la seva autoestima es veu reforçada, el que té un impacte positiu en el seu benestar emocional i el seu desenvolupament personal.

Fotos: 1r