L’ESCOLA PAU CASALS DE RUBÍ PARTICIPA AL PROGRAMA “POPAP ESCOLAR” DE CATALUNYA RÀDIO

Avui 17 d’abril hem participat al programa radiofònic “POPAP ESCOLAR” de Catalunya Ràdio amb la Mariola Dinarès.

La nostra escola té una aliança per a l’èxit educatiu amb la Filmoteca de Catalunya fruit de la participació en el Programa Magnet. És per això que som escola Magnet i el nostre lema és: “Som una escola de pel·lícula”.

Aquest darrer trimestre teníem previstes altres activitats i una d’elles era oferir formació a mestres i infants per tal de fer un curt animat. Davant la dificultat de poder seguir la programació vam decidir la proposta que avui us presentem: “Contagiem somriures amb curts fets a casa” amb un vídeo tutorial per crear curts Stop Motion amb diferents aplicacions.

Vam decidir fer un videotutorial i vam rebre  el suport de na Cris Aguilera del Centre de Recursos Pedagògics de Rubí. Volíem oferir a mestres i infants l’ oportunitat de fer  una activitat creativa i de cinema per entendre el pas de la imatge fixa a la imatge en moviment, per entendre el cinema.

El programa ens ha convidat per tal de conèixer i fer difusió de la proposta.

Les instruccions de la proposta són clares i senzilles:

1-Baixar l’aplicació: només fent un clic.

2-Exemples de curts.

3-Pas a pas: què necessitem.

4-Creem un stop motion: pas a pas.

5-Compartim les nostres creacions.

6-Volem compartir aquest recurs amb totes les escoles .

El confinament ha estat una oportunitat per descobrir i adaptar, encara més, la nostra manera d’acompanyar els infants i de ben segur que aquestes descobertes milloraran la nostra pràctica en el futur. Animeu-vos!!