COMPTE ENRERE PER LA CANTATA ESCOLAR DE 4t

En 5 setmanes estrenem “Càmping qui pugui”, la cantata que interpretarem el proper 27 de març, al Castell, l’alumnat de 4t de les escoles de Rubí. Un total de 900 alumnes que han preparat un espectacle complert que aplega 9 cançons i diverses coreografies.

A les imatges us avancem alguns dels elements que acompanyen i fan molt més vistós l’espectacle.

I com diu el títol, aquest any marxem de càmping, de la mà del Genís, que és la primera vegada que prova aquesta experiència. Una història plena d’humor i que, de ben segur, ens portarà molts bons records de les estones d’estiu.

Just després de cantar, marxem cap a can Xercavins, on ens espera una estona de jocs de convivència amb altres escoles. Acabarem la jornada amb un dinar compartit i moltes anècdotes per a explicar.

Famílies de 4t!! No us ho podeu perdre!!!! Aneu reservant la data que l’entrada és lliure i gratuïta. Només en cas de pluja, l’activitat quedarà ajornada al 31 de març.

I perquè us aneu ambientant, ja podeu practicar unes de les coreografies que mostrem al vídeo i que, de ben segur, us serà familiar.