FAMÍLIES! JA PODEU COMPRAR LES ENTRADES PER VEURE ELS ALUMNES DE 5è A LA CANTÀNIA VIRTU@L

Com ja sabeu, l’escola participa del projecte Cantània, organitzat per l’Auditori de Barcelona. I això vol dir, que a la primavera anem de concert!!!

Dijous 21 de maig a les 16.30h l’alumnat de 5è interpretarem “Virtu@l” a l’Auditori de Sant Cugat. Tot un espectacle amb músics i directors professionals.

Un treball que hem iniciat al gener amb molta il·lusió i esforç. Durant cinc mesos treballarem memòria, coordinació, atenció, atrezzo, coreografies… i tot una lliçó entorn l’ús de les noves tecnologies.

Des de l’organització ens faciliten uns vídeos perquè els infants puguin practicar des de casa. Veureu que els vídeos van encadenats. Recordeu que no cal avançar-se al que s’ha treballat a classe per a evitar aprendre una part que no ens toca. Us facilitem el link.

I això acaba de prendre sentit quan les famílies veniu a veure el concert. Per a l’alumnat és la millor recompensa al seu esforç. Recordeu que cal comprar les entrades a la consergeria de l’escola. Hem allargat el termini de compra fins el divendres 21 de febrer.

Una activitat que emociona. Mireu, sinó, el següent vídeo d’edicions anteriors!