L’ALUMNAT DE 6è VISITA L’ESPAI DE LLIBRES: LECTORS, AL TREN

L’alumnat de sisè ha estat convidat a l’espai de llibres Lectors al tren, per gaudir de l’exposició del conte: En què somiava l´os? Un llibre escrit i il·lustrat per l’Albert Asensio.

Un llibre bellíssim sobre l’amistat i sobre trobar-se a un mateix. Una veritable joia que han descobert a la visita, gràcies a la Montse de Lectors al tren. Ella els hi ha explicat el recorregut creatiu i els recursos tècnics i narratius de l’autor.
Han pogut relacionar les il·lustracions d’aquest conte amb d’altres ja coneguts com: El banc blau, il·lustrat també per l’Albert Asensio. Han pogut trobar similituds i històries amagades entre les pàgines d’aquests contes.

Una experiència divertida, entretinguda i que els deixa amb ganes de conèixer més sobre l’ofici d’il·lustrador.