CARNESTOLTES A RITME DE LA BATUCADA DE 6è

El divendres 2 de febrer van arribar les consignes del Rei Carnestoltes a l’escola Pau Casals a ritme de batucada. L’alumnat de 6è B va ser l’encarregat d’obrir i de tancar la festa amb un seguit de ritmes que va fer ballar a petits i grans.

Però la festa grossa encara estava per arribar. La celebració del Carnaval es va fer esperar fins el divendres 15 de febrer, on la batucada de l’alumnat de 6è A va ser l’encarregada d’iniciar el seguici de barrets i de balls.

Ja fa molts anys que el projecte de batucada és un dels projectes estrella de l’àrea d’educació artística entre l’alumnat de 6è. Un projecte que s’inicia al gener i que compta amb l’assessorament d’en Carles Jiménez, expert en el tema.

L’alumnat ha pogut gaudir d’un taller específic per aprendre nou repertori.

I és que la festa no s’acaba i, quan hi ha festa, la batucada no hi pot faltar.

Ens veurem de nou per portes obertes i a la festa major de la nostra escola!