ÈXIT DE L’ 11a CANTATA ESCOLAR DE RUBÍ “DE NIT AL MUSEU…” INTERPRETADA PELS INFANTS DE 4T

rop de 900 alumnes de 4t de primària de totes les escoles públiques i concertades de la ciutat han interpretat, el passat 12 d’abril al matí, l’11a Cantata Escolar de Rubí, a l’amfiteatre del parc del Castell.

Sota el títol “DE NIT AL MUSEU…”, han cantat un total de nou cançons, algunes de ben conegudes, amb l’acompanyament musical dels professors de l’Escola Municipal de Música Pere Burés.

Els temes que es van interpretar van ser:

• SILENCI (Simon & Garfunkel. Adaptació mestres de música)
  • ELS SONS A LA NIT (Mestres de música)
  • EL TXOLLO (The Rolling Stones. Adaptació mestres de música)
  • O VOSO GALO COMADRE (Tradicional gallega)
  • CAN CAN (J. Offenbach. Adaptació mestres de música)
  • DUET DELS GATS (G. Rossini. Adaptació mestres de música)
  • BICICLETES (Blaumut)
  • LA OLA (Polo Vallejo)
  • HERE COMES THE SUN (The Beatles. Adaptació mestres de música)

Cristina Ruiz, mestra de l’escola Teresa Altet, ha estat la directora d’enguany. No podia faltar la col·laboració de l’alumnat d’expressió plàstica de l’Escola d’Art i Disseny edRa, que han elaborat els decorats per donar la nota de color a l’espectacle.

Any rere any, els mestres de música de la ciutat es reuneixen al grup de coordinació per a elaborar una nova proposta de cantata i concretar l’organització d’aquest dia. Tot gràcies al suport del Servei Educatiu de la nostra ciutat i al suport del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Rubí.

Us adjuntem un vídeo perquè gaudiu de l’espectacle complet.

Tot a punt perquè comenci a rodar la 12a cantata escolar!

Fotos: Educació artística