L’ALUMNAT DE TERCER PARTICIPA EN UNA ACTIVITAT SOBRE CIVISME ORGANITZADA PER L’AJUNTAMENT DE RUBÍ

Les nenes i els nens de 3r han treballat conductes cíviques i bones pràctiques per a millorar la convivència i viure més a gust a la nostra ciutat.

L’activitat la porten a terme agents cíviques del propi Ajuntament.

En primer lloc, a l’aula i amb el suport d’uns petits escrits i pictogrames digitalitzats, l’alumnat ha revisat conductes pròpies del civisme: ús correcte dels contenidors, ús del patinet pel carrer, el recurs de la deixalleria fixa i mòbil, la importància de tenir cura del mobiliari urbà, el fet de tenir lliure de cotxes les voreres i  posar un xic d’esforç amb les nostres mascotes.

Tot plegat ens permetrà gaudir d’un Rubí cada cop més net i sense pudors.

En segon lloc, els infants de 3r, han sortit al carrer per a poder constatar les conductes dels ciutadans i de les ciutadanes, cíviques i incíviques.

Amb aquesta activitat ha quedat molt clar que, amb civisme es conviu molt millor!

No oblidem que Civisme és el joc on tothom hi guanya!

Fotos: 3r