L’ALUMNAT DE CICLE MITJÀ VISITA LA CASA-MUSEU D’EN PAU CASALS

Els nens i les nenes de 3r i 4t han fet una visita guiada a la Casa-Museu d’en Pau Casals, ubicada al municipi de El Vendrell (Tarragona).

Ha estat la primera sortida de cicle mitjà d’aquest curs. La idea era commemorar el 50è aniversari de la mort del músic i treballar el projecte transversal de la nostra escola.

A la casa, hem pogut recórrer les estances on estiuejava l’il·lustre músic. En Pau Casals va ser director, compositor i gran humanista, defensor de la pau i dels drets de les dones i els homes del seu temps. Va ser un gran lluitador de la llibertat i la democràcia.

Podem assegurar que, el seu llegat, traspassa fronteres i va més enllà del seu temps.

La veritat és que és tot un honor que la nostra escola porti el nom d’una figura universal de la música i de la pau!

Fotos:   3r4t