L’ALUMNAT DE 3r ELABORA UNA TASSA PER QUAN ARRIBA EL FRED

L’alumnat de 3r observa l’artista Lalese Stamps i el seu projecte de cent tasses diferents. Després de descobrir els materials que la componen i les diferents textures de cada tassa, busquen maneres d’elaborar-ne una amb materials que tenen a l’abast.
Seguidament, els i les alumnes van al taller i se’ls hi dona llapis, goma i una cartolina DIN A5, on cadascun dibuixa la seva tassa. A partir d’aquí, pinten cada part de la tassa amb un retolador gruixut.
Seguidament, els hi donem ceres de colors i els hi recordem les diferents textures que poden fer servir per a decorar la tassa. També, treballem els colors complementaris. Les textures s’han de fer amb un color de cera complementari al color de retolador de cadascuna de les parts.
Finalment, les diferents creacions s’han penjat al passadís al costat d’una imatge de l’obra original, convertint així l’escola en un museu d’art.

Fotos: 3r