L’ALUMNAT DE 3r APRÈN A TOCAR L’UKELELE

Després del Concert de la Pau, l’alumnat de 3r de primària ha estat assajant cançons amb l’ukelele sense parar.

Els infants han anat aprenent, a partir de recordar l’interval “sol-mi” amb cançons musicals infantils de la seva infància i després afegir-hi la nota “la”. Ho han fet amb diferents cançons com La puça saltarina, la qual conté les notes: sol-do-mi-la de l’escala pentatònica de Do Major.

També, han après la cançó de “Mou-te amb l’ukelele” que treballa l’acompanyament amb les cordes a l’aire amb tot de moviments amb el cos, amb què l’alumnat aprèn a seguir el ritme i a orientar-se per l’espai.

Aquí podeu veure les imatges d’alguns dels assajos que han dut a terme amb aquest nou instrument.

Fotos: 3r