EL INFANTS DE 3R DEL PAU CASALS GAUDEIXEN DE LES JORNADES ESPORTIVES DE RUBÍ, LES RUBIMPÍADES

Els infants de 3r de primària de l’escola Pau Casals han participat de les Rubimpíades. Aquesta jornada s’ha celebrat a les instal·lacions esportives de Can Rosés i ha comptat amb la participació de les nenes i dels nens de tercer de totes les escoles de Rubí. Aproximadament 800 infants han realitzat proves cooperatives, atlètiques i de jocs tradicionals.

Els nostres infants s’han esforçat i han gaudit molt! A més a més han anat ben lluïts estrenant la samarreta de l’escola SOM PAUKIS per a celebrar el gran dia que hem passat!

Us deixem un recull de fotos perquè veieu amb quines ganes han corregut, han saltat i han fet llançaments!

Fotos: 3r