L’ESCRIPTORA ANNA MANSO VISITA L’ALUMNAT DE 2N

Al llarg del curs, els infants de 2n de primària han estat treballant la novel·la La llista d’aniversari i, per fi, han tingut la sort de poder conèixer en primera persona la seva autora, l’Anna Manso.

L’escriptora Anna Manso ha dedicat tota una sessió a parlar sobre llibres, fantasia i imaginació amb l’alumnat de 2n i els ha transmès la seva passió per la lectura i per l’escriptura. A més a més, els ha donat un munt d’idees per engrescar-los a escriure les seves petites històries i a convertir-se en escriptores i escriptors.

Durant aquesta estona, també ha compartit els secrets més ben guardats sobre la novel·la La llista d’aniversari i els ha explicat en què es va inspirar per escriure-la.

Per acabar, un dels moments més emocionants ha estat quan l’escriptora ha signat un per un tots els llibres de cada nena i de cada nen amb una dedicatòria completament personalitzada.

L’activitat s’emmarca en el projecte Autores i Autors a les Aules que desenvolupem cada any a l’escola i que pretén fomentar l’estima per la lectura i engrescar els infants a endinsar-se en el món literari.

Fotos: 2n