L’ALUMNAT DE 2N HA REBUT LES CARTES DEL CASAL DE LA GENT GRAN DE RUBÍ

L’alumnat de 2n B ja ha rebut les cartes escrites pels participants en el programa “Amics Lectors” que es duu a terme al Casal de la Gent Gran de Rubí.

Fa uns dies, els infants de cicle inicial van escriure la primera carta dirigida al Casal de la Gent Gran i, per fi, han rebut la resposta i han conegut a la seva parella del Casal a través de les cartes. Ha estat un moment molt emocionant per a totes les nenes i els nens que estaven desitjant obrir les cartes i conèixer la persona que s’amagava darrere de les cartes.

Tots els avis i les àvies del Casal han dedicat unes paraules molt boniques plenes d’amor i tendresa als nens i a les nenes que han fet que molts d’ells i elles s’emocionessin en llegir la carta. Ara els infants ja s’emporten les cartes a casa, un record que de ben segur els acompanyarà per sempre. Per la seva part, ja s’han posat a treballar per contestar les cartes el més aviat possible, tenen un munt de coses per explicar…