FAVORITE GAMES A 2N

Durant les darreres sessions d’anglès, l’alumnat de segon de primària ha estat aprofundint en la temàtica dels jocs lúdics i els esports.

El projecte s’ha desenvolupat durant les sessions en mig grup de llengua anglesa. Per fer-ho, s’han treballat estructures lingüístiques i vocabulari que permet als infants poder expressar preferències sobre jocs i esports que practiquen o que els agraden.

Aquest tipus de metodologia permet als infants explorar la intersecció entre l’aprenentatge de l’anglès i els seus interessos personals, demostrant la seva capacitat d’aplicar les seves habilitats lingüístiques en situacions de la vida real.

En aquest vídeo, l’alumnat de 2n de primària explica en llengua anglesa quins són els seus jocs preferits i d’altres no els agraden tant…