TASTET DE CANT CORAL A CICLE INICIAL

Els grups de cicle inicial van ser partícips d’una experiència musical única amb el “Tastet de Cant Coral,” conduït per la Carme i el Mero, mestres de  l’Escola Municipal de Música Pere Burés de Rubí.

En aquesta sessió, l’alumnat va viatjar a través de variades cultures i terres llunyanes, submergint-se en el plaer del cant, la dansa i l’expressió corporal. A través de la màgia del Cant Coral, l’alumnat va trobar l’espai ideal per desinhibir-se, relaxar-se i lliurar-se als ritmes, les cançons, les pulsacions, i la delicada melodia del piano que va acompanyar cada moment de la trobada.

La música, sense dubte, és una part vital de les nostres vides i, alhora, un element fonamental en el procés d’aprenentatge dels infants.

Fotos: 1rA   –   1rB   –   2nA