RETROBAMENT ENTRE EL CASAL DE LA GENT DE GRAN I L’ALUMNAT DE CICLE INICIAL

“Amics Lectors” és un projecte d’intercanvi de cartes escrites a mà entre la nostra escola i el Casal de la Gent gran de Rubí amb l’objectiu d’enfortir els vincles que uneixen les diferents etapes de la vida.

L’alumnat de cicle inicial va escriure cartes per a les persones del Casal de la Gent Gran i, de la mateixa manera, les persones del Casal de la Gent Gran que participen en el projecte han contestat a les cartes de tots els infants establint un vincle intergeneracional ple d’amor.

El dimarts 12 de desembre i després d’haver-se intercanviat diverses cartes i regals, algunes de les membres del Casal de la Gent Gran van venir a l’escola a conèixer els infants en persona, per fi van poder posar-se cara els uns als altres. Va ser un moment molt emotiu, ple d’abraçades i d’il·lusió. Van compartir una bona estona juntes i junts, les nenes i els nens tenien un munt de coses per compartir.

Tot i que alguns membres del Casal de la Gent Gran no van poder venir a l’escola donada la seva avançada edat, els van enviar notes de veu que van poder escoltar els infants amb moltíssima emoció.

Estem profundament agraïdes per l’esforç que aquestes dones van fer per venir a visitar-nos i per tota l’estima i afecte que ens van regalar.