L’ALUMNAT DE 1R i 2N GAUDEIX DE L’ACTIVITAT “CAMINA DESCALÇ”, UNA EXPERIÈNCIA PER ALS SENTITS

L’alumnat de 1r i de 2n ha anat d’excursió a La Selva de l’Aventura (Arbúcies) on ha dut a terme l’activitat “Camina descalç” i ja avancem que ha estat una experiència sensorial d’allò més completa.

Al sender “Camina Descalç”, els infants han anat caminant pausadament sense sabates per un itinerari on es combina el plaer i la satisfacció de sentir la natura als peus. A través d’aquest sender, completament sensorial, han descobert un món de textures, materials i temperatures que els despertaven una explosió de sensacions i percepcions totalment diferents en cada infant.

A La Selva de l’Aventura ens han explicat que el peu és un òrgan amb una gran sensibilitat al tacte i així ho han pogut comprovar. No tan sols han descobert noves sensacions a través del tacte, també a través de la vista, l’olfacte i de l’oïda que els han connectat amb l’entorn i amb la natura.

Us deixem un recull de fotos d’aquest dia, no us el perdeu!

Fotos:   1r   –   2n