CREEM EL JARDÍ ESPECIAL A LES REUNIONS DE FAMÍLIES DE CICLE INICIAL

L’alumnat de 1r i 2n de primària ha preparat una sorpresa ben especial per a la reunió de famílies del curs 2023-24.

Durant els primers dies d’escola, les nenes i els nens han creat el seu “jardí especial”. A través d’un treball de reflexió i conscienciació a nivell grupal i individual, cada infant ha escrit allò que espera aconseguir aquest any. Després ho han plantat de manera simbòlica a la classe perquè vagi creixent al llarg del curs.

Un cop fetes les aportacions dels infants, ha arribat el torn d’afegir la mirada de les famílies. A la reunió d’inici de curs, les famílies han retornat aquest regal als infants i han escrit quin és el seu desig per aquest curs. Els desitjos de les famílies els hem afegit al Jardí Especial de cada aula.

Famílies i escola iniciem un nou curs de la mà, construint comunitat plegades.

Us deixem un recull d’imatges

Fotos:   1r   –   2n