CIRCUIT DE PISTES PELS COMERÇOS DE RUBÍ PER TROBAR ELS TIONS DE CICLE INICIAL

Per trobar el tió de cada aula de cicle inicial, les nenes i els nens han hagut d’utilitzar el seu enginy i les seves habilitats d’orientació perquè no ho han tingut gens fàcil!

L’alumnat ha hagut de seguir les pistes que el Tió els ha anat deixant per diferents botigues de Rubí. Han hagut d’anar preguntant en comerços i entitats del nostre barri que han col·laborat molt amablement guardant les pistes en un lloc segur.

Les pistes estaven amagades en sobres on hi havia les indicacions que els conduïen a la següent pista. I, així una darrera de l’altra, fins que, finalment, han trobat l’amagatall dels Tions.

Ara tots els grups ja tenen el seu Tió a la classe cuidant-lo amb molta cura per fer-lo cagar l’últim dia abans de vacances.

Volem agrair a tots els comerços i entitats de Rubí que han col·laborat amb l’escola per fer possible aquesta activitat i que ens han ajudat a fer créixer la il·lusió dels nostres infants.

No us perdeu les imatges d’aquest moment tan emocionant. Pareu atenció i no us perdeu les cares d’il·lusió dels infants.

Fotos: 1rA   –   1rB   –   2nA   –   2nB