POEFA

Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat.

POEFA

El Departament d’Educació ha aprovat el projecte de l’escola Ametllers en relació a establir accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat en les etapes de primària.

Les actuacions que s’estan realitzant a l’escola formen part del “Programa de cooperación territorial orientación y refuerzo para el avance y apoyo en educación” finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

El curs 2020-21 l’Escola Ametllers està participant en el POEFA, sent seleccionada al presentar el projecte Educació Emocional: Millorem la Resiliència.

Aquesta convocatòria estableix diferents accions de suport per a cada una de les cinc modalitats del programa. En el nostre cas s’ens ha adjudicat dues modalitats:

Modalitat A. Accions de reforç educatiu extern
Modalitat B. Extensió educativa amb un component lúdic

Aquest projecte respon a la necessitat detectada per l’escola per oferir als seus alumnes el millor a nivell educatiu i humà, amb la creació de situacions educatives que en millorin la intel·ligència emocional i l’afavoriment d’estratègies de relació amb els altres.

Les activitats que s’estan portant a terme al llarg d’aquest segon trimestre són:

Modalitat A: Eines i estratègies per a la gestió emocional (3r i 4t)

Modalitat B: El MINDFULNESS a Educació Primària (5è i 6è)

A continuació podeu veure les fotos de les activitats que hem portat a terme durant aquest curs:

MODALITAT A: GESTIÓ EMOCIONAL A CM

MODALITAT B: MINDFULNESS A CS