Propostes del 27 al 30 d’abril volcans!

Aquí teniu les propostes de la setmana:

LINGÜÍSTIC-MEDI Aquesta setmana ens endinsarem en el món de l’energia. Sabíeu que té una llarga història? Us proposo que pareu molta atenció per estar ben informades i resoldre l’activitat “l’energia té història”
MATEMÀTIQUES I per pensar una mica més, resoleu aquests enigmes de lògica!

Com ja sabeu, les taules de multiplicar són una bona eina per resoldre problemes matemàtics amb més eficàcia. Recordeu les taules? Practiqueu-les amb aquests jocs online!

ANGLÈS ACTIONS!

We are going to review the actions! Enter to this  folder!

1. Look at the images and write the list corresponding the number with the action! (You will find a document with an example)
CASTELLÀ La propuesta de esta semana es que leáis en castellano, ya sea vuestro libro de lectura, una noticia del periódico, un artículo de una revista, las nuevas orientaciones del gobierno sobre el confinamiento, etc… Elegir una lectura y leerla, luego me enviais un mail a ana.amat@escolamestremorera.cat explicandome que habéis leído y de qué trataba, ahora que ya habéis aprendido cómo enviar buenos correos electrónicos.
ART Et repto a fer un “challenge” de ritme i moviment… Espero rebre el teu vídeo amb el repte assolit!!
MOVIMENT Aquí teniu la planificació setmanal d’activitats!
VALORS La setmana passada vam fer l’escolta i aquesta continuem amb el diàleg.
LECTURA Seguim coneixent les aventures de la Laura i en Joan, aquesta vegada sobre l’energia solar! Llegiu el conte “La Laura i en Joan  en una recerca enlluernadora”

* Si voleu, podeu fer algun dibuix o enviar-me un correu amb la vostra opinió personal (OPCIONAL).

PLANIFICACIÓ I AUTOAVALUACIÓ Planificació setmanal CM

En finalitzar tot autoavalua’t: CM-CS Autoavaluació treball confinament, aquest arxiu pdf el pots descarregar donant-li a la fletxa i es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.

Bona setmana i bona feina!