Comencem el mes de juny detectives de l’Amazones!

Benvolgudes i benvolguts,

Aquí us deixem les propostes de la setmana:

PLANIFICACIÓ Abans de començar a treballar, mira la Web, llegeix les activitats que has de fer aquesta setmana i planifica’t. Aquest arxiu es descarregarà al teu ordinador o tauleta amb un clic. Emplena’l i guarda’l perquè et serveixi de guia durant la setmana.
LINGÜÍSTIC-MEDI Com sabeu, a la lectura de classe feien Frankenstein, com no podrem acabar-la a l’aula us he enregistrat els dos capítols finals. Per poder recordar per on anàvem us he enregistrat també el capítol 18, l’últim que havíem llegit juntes. Aquí podreu escoltar el capítol 19 i el capítol 20. Quan acabeu d’escoltar-los teniu unes preguntes de la comprensió oral, us recomano que llegiu les preguntes abans d’escoltar els capítols, i després de cada capítol respondre les preguntes. Penseu que podeu escoltar els capítols tantes vegades com vulgueu.
MATEMÀTIQUES La setmana passada vau buscar molts objectes per casa i els vau mesurar. Aquesta setmana us haureu de fixar en les formes perquè treballarem les figures planes regulars. Us animo a veure aquest vídeo que també explica com són i es fan les figures planes.
ANGLÈS Read the text about Maria and do the exercises!
CASTELLÀ Conocéis otros alfabetos? Esta semana os traigo algunas actividades sobre diferentes alfabetos! Enviarmelos a ana.amat@escolamestremorera.cat
ART T’atreveixes amb aquest REPTE de música i moviment? Envia el teu vídeo a: elisabet.sopesens@escolamestremorera.cat
MOVIMENT Superem l’equador de la Cursa de Colors. Seguim! Aquí teniu els reptes d’aquesta setmana!
VALORS Veure’m quines coses fan o no fan les persones que escolten de manera activa. Comencem!
LECTURA Aquesta setmana us porto un conte fantàstic! Es titula “El dia que les ceres de colors van dir prou!” Tracta d’unes ceres de colors com us podeu imaginar… creieu que les vostres ceres parlen? O pensen? Podreu llegir mig conte aquesta setmana, i la setmana vinent l’altre meitat. Espero que us agradi
AUTOAVALUACIÓ En finalitzar tot autoavalua’t, aquest arxiu pdf el pots descarregar donant-li a la fletxa i es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.

Bona setmana i bona feina!