Noemi Rocabert: Premi Òmnium Cultural

Ens fa molta il·lusió comunicar-vos que la guanyadora de la III edició del Premi Rafael Juncadella ha estat Noemi Rocabert i Argila, mestra i durant molts anys directora de la nostra escola. És una dona que sempre ha lluitat per l’equitat de les escoles de les zona nord de Nou barris i ha treballat molt perquè els nens i nenes dels barris tinguin les mateixes oportunitats que altres nens i nenes de la ciutat de Barcelona. La Noemi ens fa arribar aquestes paraules:

Accepto amb goig el reconeixement que em fa Òmnium amb el Premi Rafael Juncadella perquè és un premi d’equip, és un premi a la història de l’escola per aconseguir una educació que garanteixi l’equitat cultural a totes les nenes i nens.

Partint de la capacitat de les criatures, hem vist com són capaces de superar-se, de fer-se responsable de la seva formació i de  participar en la millora de l’entorn.

Vol dir que hem estat treballant per a construir en equip, per a fer possible que formació  sigui innovadora, basada en la presa de consciència, on el coneixement  està al servei de l’acció, i en el goig d’aprendre i compartir.

Així ha crescut el Morera. perquè creu en l’escola pública com a servei a les criatures i a les seves famílies per la formació i compromís amb la formació per la convivència,  la sostenibilitat, per la cultura i la llengua catalana com a minoritària,  la laïcitat per divulgar la igualtat de les saviesa, i desenvolupament integral a través de la recerca i experiència científica i mediambiental i lúdica (música, esport, plàstica, …)

Companyes i companys de lluita, estimades famílies i nenes i nens del cor:

És una joia per mi que us sentiu identificades amb la trajectòria de l’escola i també us animi a seguir compromeses amb aquestes nobles causes per un món millor i per la nostra mare terra!

Moltes felicitats Noemi !!!