Museu d’Història de Catalunya

Ahir l’alumnat de 6è va visitar el Museu d’Història de Catalunya per conèixer de primera mà la història de 4 persones que van viure a Catalunya durant l’època franquista. Va ser molt enriquidor escoltar com ha canviat la nostra ciutat, així com les nostres escoles i institucions. A través de diferents objectes, les persones savies ens van explicar com era el seu dia a dia treballant en una escola o en una oficina, com vivien a casa seva, etc. També vam aprofitar per visitar l’exposició “Desfeta i represa” (del 1940 al 1980) on vam trobar objectes molt curiosos.