Congrés de Ciència

La classe de 3r ha participat a l’11è Congrés de Ciència, que posa al centre la recerca i la comunicació científica com a eina pedagògica. L’alumnat s’ha fet seu el lema El Mar és Vida!, i de la seva recerca han sortit moltes propostes per tenir cura dels mars i oceans, i del planeta en general. Durant tota la setmana de l’11è Congrés de ciència, l’alumnat ha presentat els resultats de les seves recerques. Us deixem la presentació que va preparar el nostre alumnat, així com el vídeo de l’esdeveniment.

A més, podeu veure i compartir l’experiència de la nostra activista convidada, i les impressions d’alguns infants, en aquest reportatge de l’InfoK (a partir del minut 10’).