Ajuts menjador

Ajuts Menjador curs 20-21

Presentació de sol·licituds
  • Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos.
  • Període de sol·licituds de setembre 2020: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos.
  • Un cop finalitzats els períodes de juny i setembre, s’estableix un període obert de presentació de sol·licituds per atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.
Fer la sol·licitud telemàtica

Un cop emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que caldrà  signar i lliurar a l’escola amb la documentació que sigui necessària.

Ajuda per fer la sol·licitud telemàtica
  • Demanat cita prèvia a l’escola 634.28.83.99
  • Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6  (atenció amb cita prèvia)
  • Oficina d’Escolarització de Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats  (atenció amb cita prèvia)