Segona visita de P3 a l’Ateneu de Fabricació.

Els nens i les nenes de la classe del Sol han realitzat la segona visita a l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana.

Aquesta vegada hem pogut dur a terme les petjades que vam dibuixar a l’escola, fent d’enginyers i enginyeres, tot resseguint les imatges al projector digital. Després hem vist com la nostra creació en paper s’ha convertit en petjades de fusta, gràcies a la talladora làser.

Hem finalitzat el projecte d’aula sobre els animals de granja i, una vegada a l’escola, podrem reproduir aquestes petjades.

Recordeu que l’Ateneu de Fabricació és un espai del barri que està obert a les visites i ofereixen activitats diverses i molt interessants.