Xarxa de Suport Emocional Zona Nord COVID-19

Us deixem al vostre abast la Xarxa de Suport Emocional Zona Nord un recurs del barri on col·laborem les escoles, Equips de Cura i entitats com Educarts, Casal Infantil Vallbona i Casal Infantil Ciutat Meridiana per a unificar material i recursos de tota mena.

La web Té 3 parts:

1) EMOCIONS I CONFINAMENT. Material elaborat o recopilat pels educadors emocionals per al treball emocional i cura de la salut (ioga, mindfulness, gestió emocional, etc).

2) ARTS i JOCS. Recopilem el material que les entitats estan publicant per les xarxes (Educarts, Casals,etc).

3) ESPAI FAMÍLIES. Els equips de Cura (educadors / TIS / EMOS-SSAE) estem recopilant informació per a l’acompanyament emocional de famílies i informació sobre serveis públics i informació oficial de les escoles.