Fas 6 anys. Tria un llibre!

Torna la campanya del Departament de Cultura de la Generalitat, Fas 6 anys Tria un llibre. Els nens i nenes que han fet o faran 6 anys durant aquest 2020 rebran a casa una targeta -amb valor de 13€- per bescanviar-la per un llibre a les llibreries adherides. L’objectiu de la campanya és la de fomentar els hàbits lectors de les persones més petites de la casa. I, una manera d’implicar-les en la lectura és que entrin i remenin a la llibreria per escollir-ne un llibre.

Si no heu rebut la targeta haureu d’enviar un correu abans del 30 de novembre del 2020 a fas6anys@gencat.catIndiqueu nom, cognoms i adreça completa, i us faran arribar un codi per a poder realitzar el bescanvi. Al correu cal posar  “targeta no rebuda”.

L’import del cupó és de fins a 13€. En cas que l’import del llibre escollit sigui superior haureu d’abonar la diferència a la llibreria. Si el preu és inferior no s’abonarà la diferència.

Només es pot comprar 1 llibre per cupó que sigui de temàtica infantil.

El bescanvi del cupó s’haurà de fer en una de les llibreries adherides a la campanya.