Colònies a Barcelona

La classe de 6è hem passat 3 dies de colònies coneixent la nostra ciutat. Dimecres vam anar a la platja a investigar la qualitat de l’aigua. Tot i que no feia sol ens vam poder banyar! Després vam pujar al Castell de Montjuic i vam descobrir la història d’aquest castell i el que ha representat per a Barcelona al llarg de la història. Un cop acabada la visita vam passejar per Montjuic i vam gaudir d’una bona estona al parc. Vam acabar el dia passejant pel barri del Raval.

Dijous vam fer una visita al Funicular de Montjuic. Ens van ensenyar la sala de màquines, la sala de vigilància i vam fer un passeig en telefèric, les vistes són espectaculars! La nostra visita va continuar al barri de Ciutat Vella, descobrint els seus carrers plens d’història i vam dinar al Parc de la Ciutadella. A la tarda vam anar a l’antic Mercat del Born per conéixer les històries reaciinades amb la guerra que amaguen les seves restes. Encara vam tenir temps d’anar al cinema a veure Alcarràs i de sopar al barri de Gràcia amb algunes mestres de l’escola.

Divendres vam passar el matí al barri de Sants. Vam conéixer el refugi climàtic del parc de l’Espanya Industrial, vam dinar al Parc de Joan Miró i vam pujar al mirador 360º de les Arenas. Han estat 3 dies molt intensos!