3r té cura de l’hort

L’hort escolar és un projecte que es porta a terme durant tot el curs a tercer de primària.🌱🌱🌱

Per l’estiu, l’escola sempre tanca i l’hort es queda un temps sense cuidar, però aquest any ha sigut un període més llarg pel confinament, i estava una mica salvatge.

Les mestres van dedicar un dia a fer la primera neteja de l’hort. Ara, hem baixat la classe de tercer per fer una primera sessió allí i posar-lo en marxa.

Sobretot hem fet muntons de fulles ajudant-nos dels rastells i després les hem posat al cabàs per llencar-les al bosc. També hem fet dos cartells que expliquen que s’ha de cuidar l’hort i que no es pot trepitjar a dins dels bancals. Així tothom que entri ho veurà.

A poc a poc, l’hort va tornant a ser un espai d’aprenentatge endreçat i cuidat! Ja us ensenyarem com evoluciona!