1a festa amb les famílies!

Divendres a la tarda ens vam poder trobar tota l’escola  amb les famílies al pati per celebrar la Festa de la Mercè ballant la cançó “Podries”, poema de la Joana Raspall cantat per la Gemma Humet. Aquest poema parla de la importància d’acceptar-nos, ajudar-nos, fer pinya i, d’aquesta manera, construir un món millor. Vam acabar la dansa creant un constel·lació d’estrelles tots els infants de l’escola, les mestres i les famílies que ens han acompanyat tocant instruments de percussió i ballant. Per altra banda, cada grup classe va fer la presentació del seu nom, en relació al tema de l’any, l’Univers, i els objectius que volen assolir aquest curs.

Va estar una tarda de celebració meravellosa!