Patrimonia’m

En aquest projecte, el qual compta amb el suport del Museu d’Història de Barcelona, cada classe es converteix en patrimoniadora d’un vestigi històric de la ciutat, com són l’Aqüeducte, el Rec Comtal o el Castell de Torre Baró.

Al final del projecte, l’alumnat entén la seva funcionalitat històrica, és capaç d’estimar-lo i ubicar-lo dins d’una època històrica i de donar a conèixer la seva importància, no només al barri sinó a tota la ciutat de Barcelona. A  final de curs, ens reunim amb la resta d’escoles patrimoniadores de Barcelona per fer un acte on es comparteixen experiències i aprenentatges.