Tastet d’esports al cicle inicial

El divendres els infants de la Classe de Júpiter (2n) vam fer un tastet de l’extraescolar de multisports amb el Pau i el Jose. Ens van ensenyar les primeres nocions de Hoquei i de Ultimate Frisbee. Ens ho vam passar molt bé com podeu veure a les fotos! Després a l’aula vam fer estadística sobre quins esports ens agradaria fer a l’extraescolar.

Tornem a fer consciència plena al gimnàs

L’any passat no vam poder fer la consciència plena al gimnàs amb els altres cursos, però aquest any anem un cop a la setmana al gimnàs mantenint la distància de seguretat amb l’altre curs. En el nostre cas la distància l’hem de mantenir amb 5è.

Nosaltres preferim fer la consciència al gimnàs perquè es crea un clima més màgic.

Redactores: Iker i Yanira de 6è.

Toquem instruments

Als nens i nenes de 4t ens encanta fer mini concerts. Cada vegada que fem música reservem una estoneta per tocar instruments en grups petits. Amb aquests mini concerts aprenem a escoltar, a concentrar-nos i a treballar en equip. Ens agrada molt!

1a festa amb les famílies!

Divendres a la tarda ens vam poder trobar tota l’escola  amb les famílies al pati per celebrar la Festa de la Mercè ballant la cançó “Podries”, poema de la Joana Raspall cantat per la Gemma Humet. Aquest poema parla de la importància d’acceptar-nos, ajudar-nos, fer pinya i, d’aquesta manera, construir un món millor. Vam acabar la dansa creant un constel·lació d’estrelles tots els infants de l’escola, les mestres i les famílies que ens han acompanyat tocant instruments de percussió i ballant. Per altra banda, cada grup classe va fer la presentació del seu nom, en relació al tema de l’any, l’Univers, i els objectius que volen assolir aquest curs.

Va estar una tarda de celebració meravellosa!

Noms de les classes

El tema que treballarem aquest curs a l’escola serà l’Univers. Hem començat a observar el cel i ja tenim moltes preguntes que volem investigar! De moment, ja sabem els noms que han escollit els nens i nenes per les seves classes. Ja tenim ganes de fer d’astrònoms i astrònomes!!!

5è va a la bibliotea de l’escola

Hem anat a la biblioteca de l’escola a buscar i remenar llibres sobre l’astronomia i la Via Làctia. A causa del covid-19, l’any passat gairebé no hi vam poder anar a la biblioteca de l’escola.

Redactores: Joan i Mari Luz de 5è

Claustre Morera

L’equip de mestres de l’escola ens estem preparant per aquest nou curs amb molta il·lusió. Ens seguim formant per seguir creixent i tenim moltes ganes de retrobar-nos amb vosaltres!

Escola més creativa Nanoinventum 2021!

L’alumnat de 6è ha participat al projecte Nanoinventum 2021, organitzat per l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB). Aquest projecte ens ha ofert recursos educatius per apropar els nens i nenes al món nano i els ha ajudat a desenvolupar un nanoinvent basat en un NANOROBOT que dona resposta a algun dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Aquestes són algunes de les maquetes que han realitzat, gràcies a les quals hem obtingut el premi a l’escola més creativa. A més, la nostra escola ha estat una de les tres finalistes del premi escola Nanoinventum 2021.

Us deixem l’enllaç a l’entrevista que ens han fet. També hi trobareu el vídeo de la jornada final del projecte.