Els nens i nenes de 5è participen a Científics en Joc!

Les nenes i els nens de cinquè de primària, els i les investigadores de les Bermudes, portem des de l’octubre fent un projecte de creació d’un videojoc científic, un concurs creat per l’Eduscopi per tot l’alumnat de 5è que vulga participar. El concurs consisteix en inventar-se un videojoc on el personatge principal siga un científic, i hagi de resoldre problemes que involucren la ciència, on es treballen aspectes i continguts escolars. Nosaltres hem creat un videojoc on Diana Rafel, una farmaceútica que treballa als laboratoris del Vall d’Hebron ha d’infiltrar-se al cos humà d’un malalt per poder curar-lo. Hem treballat en equips cooperatius i ho hem creat entre totes i tots,

Aquí us deixem algunes imatges!

Les nenes i els nens de 4t i 5è construeixen patrons amb el material Leonardome

Aprofitant que teniem el material Leonardome en préstec gràcies al CRP les i els mediterranis i les i els investigadors de les Bermudes van estar experimentant amb aquest material per treure els diferents patrons geomètrics i construir així cúpules.

Cliqueu a 4t o per veure un tastet de la jornada,

La Galeria del temps!

Les nenes i els nens de 3r han iniciat el programa de ràdio  “La Galeria del temps!” on graven la predicció meteorològica que farà el cap de setmana i la reproduïm els divendres a la tarda després de la cançó que marca el final de les classes.

Ací us anirem actualitzant els programes de cada setmana,

Predicció meteorològica del 6 i 7 d’abril:

Les marineres i els mariners de 3r a Casa de l’Aire!

La primavera ha arribat i les nenes i els nens de 3r tenen la gran sort de gaudir-la a la natura exuberant del Montseny gràcies al projecte anual de Casa de l’Aire amb el qual fan activitats a la natura un cop al mes,

Ací teniu algunes fotos,

Les onades participen al Dansara 2019!

Les nenes i els nens de segon de primària van participar a la congregació de totes les escoles de Barcelona que es porta a terme al palau Sant Jordi, on representen una coreografia que porten treballant aquest curs. Un espai de compartir l’alumnat, el professorat i les famílies

Ací us deixem un tastet del dia,

Ací us anirem actualitzant els programes de cada setmana,

Predicció meteorològica del 30 i 31 de març:

Els i les mediterrànies participen a la reunió de petanca de les escoles del barri!

Les nenes i els nens de 4t han tingut la sort de poder passar avui el matí a l’espai esportiu del barri amb altres nens i nenes de les escoles del voltant per gaudir d’un dia de jugar a petanca entre tots i totes,

Ací us deixem un tastet de la jornada,

Les nenes i els nens de 4t coneixen a la Cinta Arasa autora del seu llibre de lectura Missió Trobairitz!

Avui les i els mediterranis han tingut la gran sort de conèixer l’autora del llibre que estan llegint, l’escriptora de Missió Trobairitz

Les trobairitz van ser les ser poetes catalanes i  occitanes que en el segle XII intentaven que la seva poesia fos coneguda. Era una missió díficil i complicada tenint en compte el gran seguiment que tenien els trobadors i sobretot pel pensament de l’època on les dones eren sovint allunyades de la creació cultural. L’escriptora Cinta Arasa vol fer un homenatge a les dones que es van atrevir a escriure en  aquella època, tot i que l’homenatge es fa extensió a totes les dones  escriptores.

Mediterranies/is i Marineres/rs al taller Aquanautes!

Les nenes i els nens de 3r i 4t de primària van tenir la gran sort de gaudir d’un taller sobre l’aigua, els seus usos, el valor tan gran que té per a les persones, la contaminació que pot patir, l’escassetat, la desigual repartició territorial d’aquest bé comú, etc… Amb tot això hem acabat fent un taller sobre la filtració de l’aigua.

Ací us deixem un tastet de la jornada,

Les nenes i els nens de 6è construeixen les cúpules de Leonardo Da Vinci

Des de la passada setmana porten les i els marvegadors experimentant amb el material Leonardome, inspirat en les cúpules de Leonardo da Vinci, on es treballa la geometria aplicada a l’arquitectura, una manera de connectar conneixements per transferir-los als diferents àmbits de la vida.

Gràcies al CRP per aquest material i a vosaltres per gaudir d’experiències d’aprenentatge,

3r participa a la reunió de petanca de les escoles de la zona

Les nenes i els nens de 3r han tingut la sort de poder passar avui el matí a l’espai esportiu del barri amb altres nens i nenes de les escoles del voltant per gaudir d’un dia de jugar a petanca entre tots i totes,

Ací us deixem un tastet de la jornada

5è i 6è al teatre en anglès “Scary Tales”

Avui, les nenes i els nens de cinquè i sisè de primària hem pogut gaudir del teatre en anglès “Scary Tales” al teatre del centre cívic Zona Nord. Tot un espectacle divertit i pedagògic on hem pogut participar i ser part de l’obra.

Hem aprés noves paraules en anglès,

Ací us anirem actualitzant els programes de cada setmana,

Predicció meteorològica del 23 i 24 de març: