La Galeria del temps!

Les nenes i els nens de 3r han iniciat el programa de ràdio  “La Galeria del temps!” on graven la predicció meteorològica que farà el cap de setmana i la reproduïm els divendres a la tarda després de la cançó que marca el final de les classes.

Ací us anirem actualitzant els programes de cada setmana,

Predicció meteorològica del 23 i 24 de març:

SORTIDA A LA GRANJA!

Els pingüins de P3, els cavallets de mar de P4 i les foques de P5, han visitat la “Granja d’aventura park” per veure els diferents animals que viuen allà! Han pogut tocar-los, els han donat de menjar i han fet una activitat treballant els 5 sentits (tacte, gust, olfacte, oïda, vista) amb diferents elements de la granja!

Ha estat molt emocionat gaudir dels animals i la natura!

6è visita l’institut de ciència de materials de Barcelona ICMAB-CSIC

Les i els marvegadors han visitat l’institut de ciència de materials de Barcelona, situat a l’universitat autònoma de Barcelona, on han pogut fer una activitat sobre detecció de materials i elements i nano-tecnologia. Amb aquesta han pogut observar minerals i altres elements a nivell microscòpic, la seva estructura molecular i com funciona la nanotecnologia a nivell d’investigació, com aquesta copia els models de la natura i té múltiples aplicacions científiques.

Obrint mires per a nous futurs professionals,

La Galeria del temps!

Ací us anirem actualitzant els programes de cada setmana,

Predicció meteorològica del 16 i 17 de març:

Les nenes i els nens de 4t i 5è fan un taller de fotònica

Avui han vingut a l’escola els protagonistes dels contes de la Laura i en Joan en versió adulta, a fer amb nosaltres una activitat de fotònica!

Ha sigut molt interessant i divertit, mireu, mireu…

5è entrevista a l’expert en el Rec Comtal Enric March!

Les i els investigadors de les Bermudes hem tingut el gran plaer de conèixer a l’Enric March, expert en el Rec Comtal de Barcelona que ha vingut a l’escola per ser entrevistat a la Ràdio i poder esclarir totes aquelles preguntes que ens sorgien i no haviem trobat resposta al seu llibre.

Moltíssimes gràcies per visitar-nos i compartir amb nosaltres tot allò que saps Enric!

Mestre Morera i la Binta participa a la concentració educativa del 8M

El divendres 8 de març, dia internacional de la dona, la comunitat educativa del Mestre Morera vam participar a la concretació educativa que es va desenvolupar al matí al centre de Barcelona. Vam portar amb nosaltres a la Binta, la nova gegantona de l’escola que lluita pel dret a l’educació de totes les persones!

Un dia de lluita per construir un món més igualitari!

La galeria del temps!

Ací us anirem actualitzant els programes de cada setmana,

Predicció meteorològica del 9 i 10 de març:

Fem un acte per la igualtat 8M

El dia abans de la vaga general feminista del 8 de març, coincident amb el dia de la dona, vam decidir fer un acte per reafirmar-nos en el treball educatiu per la igualtat de totes les persones! Vam estar tota la setmana treballant la igualtat de gènere i el dia previ vam estar preparant cartells per anar a la vaga general totes juntes!

Us presentem l’obrador del 8 de març, dia internacional de la dona!

La Biblioteca Ulisses s’actualitza… Esteu totes i tots molt convidades/ts a passar a visitar la biblioteca i observar les noves exposicions, fullejar llibres, informar-vos!