CM anem al teatre zona nord en English!

Les classes de tercer i quart hem anat al teatre de zona nord a veure una obra en anglès titulada “Silly wishes”.

La Jenny, que era l’actriu que ens ha explicat el conte, actuava molt bé i era molt divertida. Ens hem rigut molt i ens ho hem passat molt bé!

Durant l’obra, hem cantat tots junts la cançó de “Silly wishes”. Si voleu escoltar-la, aquí a sota ho podreu fer!

Us adjuntem algunes imatges que hem fet!

Els éssers fantàstics al Museu de Ciències Naturals!

HEM ANAT AL MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS EN METRO: DE TRINITAT NOVA FINS AL FÒRUM HI HAN 18 PARADES.

ALLÀ ENS HAN CONTAT UN CONTE D’UNA ORUGA I UN CAPGRÓS. I ENS HAN FET UNA PREGUNTA: TOT CANVIA A LA NATURA?

HEM POGUT TOCAR MOLTS ELEMENTS NATURALS COM PÈLS D’OVELLA, BANYES DE CÈRVOL, FÒSSILS I LLAVORS.

DESPRÉS HEM FET UNA CONVERSA SOBRE EL QUE ENS HAVIA SEMBLAT.

HEM PASSETJAT UNA ESTONA PEL MUSEU I HEM VIST DIFERENTS ELEMENTS: MINERALS, FÒSSILS, OSSOS, ETC. ENS HEM FET NOVES PREGUNTES.

AL SORTIR, HEM ANAT A MENJAR-NOS EL PIC-NIC A UN PARC I HEM JUGAT UNA BONA ESTONA.

HA SIGUT UNA EXCURSIÓ MOLT XULA!

Celebrem la Festa Major 2020

L’últim divendres de gener vam celebrar, com ve sent tradició al Morera, la Festa Major de l’escola, on fem la cursa de colors, esmorzem xocolatada i pastís, ballem sardanes i ball de plaça amb els gegants i cap grossos, gaudim del concert de vozes de l’orquestra escolar, escoltem el pregó de festa major, fem jocs de cucanya, berenem amb els de 6è i ajudem a fer possibles les colònies, gaudim de l’espectacle de capoeira i fem fi de festa amb els diables de Nou Barris,

Gràcies per tantes experiències d’arrelament,

P4, P5, 1r i 2n gaudeixen del teatre “The timid hare” al centre cívic Zona Nord

Els cocodrils, les tortugues, els éssers fantàstics de la natura i el desert han visitat el teatre del centre cívic Zona Nord per poder gaudir d’una obra de teatre en anglès sobre els animals de la sabana i molt més…

Aquí us deixem algunes imatges,

Dijous de setmana cultural!

El dijous de setmana cultural hem pogut mostrar a les nostres famílies els projectes que hem portat a terme durant aquest primer trimestre de feina escolar convidant-los a una exposició de tot allò que hem anat aprenent i també hem tingut la sort de gaudir d’una xerrada sobre la indústria tèxtil i la sostenibilitat.

Ací us deixem un tastet de la jornada,

Dimecres de setmana cultural

Dimecres de batuda per netejar el nostre entorn proper, el bosc de Collserola, d’assemblea de convivència amb algunes famílies participants i tallers de festa major amb tota primària!

Ho estem passant pipa!

Dimarts de setmana cultural!

Avui hem pogut gaudir de la visita d’àvies contacontes a totes les classes de l’escola. També els més grans hem estrenat l’espai sentits, com un espai de calma i d’obertura dels 5 sentits i a la tarda hem pogut fer un detall de la nostra disfressa de carnestoltes amb les famílies,

Gràcies per aquestes sorpreses!

Iniciem la setmana cultural: Dilluns!

Avui hem iniciat oficialment la setmana cultural, amb el pregó de Festa Major, el torneig d’escacs a primària i els tallers de festa major a infantil!

Aquí teniu algún tastet de la jornada!

Els més petits de primària visiten el caixa fòrum!

El passat divendres, la classe dels éssers fantàstics de la natura i la classe del desert van anar de visita al caixa fòrum per poder gaudir de l’espectacle Acaba’t la sopa, un teatre imaginatiu i de creació musical que potencia la creativitat i la imaginació infantil, a través d’instruments de corda i percussió.

Ens ha agradat moltíssim!

Aquí us deixem un tastet,

L’alumnat de CS s’inventa, grava i edita diversos curtmetratges amb temàtica sostenible

Al primer trimestre, les illes i les cèl·lules evolucionades van iniciar un projecte en col·laboració amb Teleduca, participant en la primera edició de la MoPA Barcelona. Amb aquest projecte, han inventat una història, fet un guió, rodat el curtmetratge i han editat conjuntament amb els professionals el producte final, el seu curtmetratge!

Properament els tindrem llests per visualitzar!

El tió ens caga regals!

L’última setmana escolar de l’any ha estat plena d’emocions i convivència, així com hem celebrat les tradicions nadalenques i el tió no podia faltar. El vam trobar al bosc de Collserola i ens ha portat molts regals a totes les nenes i nens de l’escola!

Aquí us deixem algunes imatges,