L’alumnat de 5è i 6è s’inventa, grava i edita diversos curtmetratges amb temàtica sostenible

Al primer trimestre, les illes i les cèl·lules evolucionades van iniciar un projecte en col·laboració amb Moppa, una entitat de producció gràfica i educació. Amb aquest projecte, han inventat una història, fet un guió, rodat el curtmetratge i han editat conjuntament amb els professionals el producte final, el seu curt!

Properament els tindrem llests per visualitzar!

El tió ens caga regals!

L’última setmana escolar de l’any ha estat plena d’emocions i convivència, així com hem celebrat les tradicions nadalenques i el tió no podia faltar. El vam trobar al bosc de Collserola i ens ha portat molts regals a totes les nenes i nens de l’escola!

Aquí us deixem algunes imatges,

Visita de 5è al Cosmocaixa

Els nens i nenes de 5è vam anar de sortida al Cosmocaixa.  Vam aprendre moltes coses sobre els miralls i vam gaudir de l’experiència de poder tocar i experimentar amb molts objectes.  Ens vam fer experts d’una sala i ho vam explicar a les altres companyes i companys.  Vam recuperar forces dinant i jugant abans de la tornada a l’escola.

3r i 4t visita la biblioteca Zona Nord per assistir a una xerrada sobre el canvi climàtic!

El passat dimarts els volcans i les detectius de l’Amazones vam anar de sortida a la biblioteca del barri amb l’objectiu d’aprendre moltes més curiositats sobre el canvi climàtic. Allà vam poder esbrinar més qüestions sobre les causes i conseqüències d’aquest canvi produït per l’acció humana.

Ací us deixem un tastet de la jornada,

3r de sortida al Cosmocaixa

Les i els detectius del Amazones han visitat el museu Cosmocaixa, on hi ha una reproducció d’un bosc humit com els que es poden trobar a l’Amazones, a més han fet un taller d’animals i hàbitats i han pogut gaudir del museu de ciència interactiu més divertit de la ciutat,

Mireu, mireu quines imatges ens han deixat,

Visitem la Font Muguera!

El follet Escarola ens havia citat aquest divendres a totes les nenes i nens d’infantil a la Font Muguera. Ens tenia preparada una sorpresa: apadrinarem un arbre! Durant tot el curs haurem d’observar-lo, conèixer les seves característiques i cuidar-lo. Les serps apadrinaran el roure, els cocodrils el til·ler i les tortugues el xiprer.

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotos de la sortida.

Les cèl·lules evolutives visiten l’exposició de Minerals expoMiner!

Les i els grans de l’escola van visitar l’expoMiner, una exposició educativa on van fer tallers sobre les propietats dels minerals i del temps geològic, van assistir a una xerrada sobre la cristal·lització i l’estructura dels minerals i van visitar l’exposició, així com van respondre a un Kahoot sobre els minerals.

Aquí us deixem algunes imatges…

El cicle inicial assisteix al cinema pels drets dels infants!

Les nenes i els nens del desert i els éssers fantàstics del bosc van anar al cinema pels drets dels infants a veure la pel·lícula de Dumbo, on després van fer un fòrum amb altres nenes i nens d’altres escoles de Barcelona i van analitzar els drets i valors que s’observen al film.

Ací us deixem algunes fotos de la jornada, cliqueu a la imatge!