Presentació final del projecte IGOP!

Com a comiat del projecte IGOP, depenent de la Universitat Autònoma en temàtica de polítiques públiques, que realitzen les nenes i els nens de 6è de primària van fer una exposició oral presentant el projecte realitzat al llarg de l’any sobre els porcs senglars.

Festa d’EducArts!!

La passada setmana van celebrar la festa d’EducArts amb les altres escoles de la zona nord de nou barris, tota una jornada de tallers artístics i espectacle de música i ball,

Gràcies EducArts per aquestes experiències!

Acampada Morera!

Amb l’arribada del juny arriba l’acampada Morera, aquest curs plena de grates sorpreses: espectacle de clown de l’Haïssa i la Elisabeth (mestres de l’escola), el mag Utge, equilibristes, jocs de aigua, campionat d’escacs, i la tradicional pujada al castell de Torre Baró.

Tota una tradició plena de màgia,

2a batuda del curs!

La setmana passada, amb la celebració del dia del medi ambient el 5 de juny, es va decidir sortir al voltant de l’escola a fer una batuda de recollida de residus, comparant amb la que vam fer a principis de curs els residus s’han reduït, però encara hi ha molts que procedeixen de l’escola i l’ús que fem del nostre material. Hem de ser més conscients i per això les nenes i els nens de la classe de 4t van escriure un manifest de sostenibilitat molt interessant que hem de posar tots en pràctica ja!

Ací us deixem el manifest i algunes fotos de la batuda,

Exposicions i entrega de premis del projecte científic de 6è!

El passat divendres els nens i nenes de 6è van exposar els seus projectes científics per optar a una de les 6 beques per assistir als campaments científics del Dani Jiménez. Totes i tots ho van fer fantàsticament. Enhorabona a tots per l’esforç! I especial enhorabona als sis guanyadors: Ayman, Chahd, Marta, Mariam, Catherina i Willi!

Aquí us deixem les seves exposicions i fotos de l’entrega de premis!