UN NOU CURS ESCOLAR!

El passat 12 de setembre vam donar la benvinguda a un nou curs escolar…

En sonar els primers acords de la música que dóna la benvinguda i indica l’entrada a l’escola, tots i totes hi vam accedir omplint els seu passadís i les seves aules d’il·lusió i felicitat pel nou curs que estava a punt d’iniciar-se.

El primer dia és un dia especial, ja que tots i totes tenim moltes ganes de retrobar-nos amb els nostres companys/es i mestres, i així explicar les vivències viscudes durant el període de vacances.

També és un dia per a la reflexió, per la qual cosa tota l’escola vam realitzar una dinàmica que va consistir en el visionat de la pel·lícula “L’equip petit” aquesta ens permetria una posterior reflexió vers el seu contingut que ens conduiria a un pensament per aula.

Tota la comunitat educativa estem molt il·lusionats i amb moltes ganes pel nou curs que acaba de començar!

Tanmateix, també volem donar la benvinguda als alumnes que comencen la seva escolaritat a la nostra escola.

FOTOGRAFIES DEL PRIMER DIA