REOBERTURA ESCOLA MESTRAL

En previsió de l’entrada, en els propers dies, a la FASE 2 de desescalada, des del Departament d’Educació se’ns indica que, tot i el manteniment prioritari de l’atenció telemàtica (ONLINE) fins el 19 de juny, cal oferir la possibilitat d’una atenció personalitzada de forma presencial en les següents casos:

Abans però, s’ha de matisar que el curs continua desenvolupant-se ONLINE fins el 19 de juny i  les mesures de presencialitat al centre són excepcionals i no continuades.

EDUCACIÓ INFANTIL

• Seguiment del curs amb les propostes telemàtiques (ONLINE) des de casa fins el divendres 19 de juny.
  • Només s’atendrà els alumnes d’Educació Infantil que els seus progenitors/tutors legals (els dos), hagin d’assistir presencialment al lloc de treball i no tinguin possibilitat de flexibilitzar aquesta presència. Caldrà presentar un certificat/declaració responsable que acrediti aquesta situació.

Durant aquesta setmana ens hem posat en contacte amb vosaltres per tal de fer una previsió de l’alumnat que assistirà continuadament durant aquest període en horari 9.00h a 13.00h.

• També es realitzaran tutories personalitzades tutor/a, infant i un tutor/a legal/ familiar amb els alumnes d’Educació Infantil. Us farem arribar els dies i els horaris de les tutories voluntàries, havent concertat dia i hora prèviament.
  • Per tal de fer un comiat del curs amb els alumnes del grup, durant els darrers dies del curs hem programat fer videoconferències grupals per cada curs. Serà un bonic moment de retrobar-nos mestres i alumnes per desitjar-nos un bon estiu.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• Es realitzaran tutories personalitzades tutor/a, infant i un tutor/a legal/ familiar amb els alumnes Educació Primària. Us farem arribar els dies i els horaris de les tutories voluntàries, havent concertat dia i hora prèviament.
  • Per tal de fer un acompanyament de finalització d’etapa, s’organitzarà sessions setmanals presencials i voluntàries amb els alumnes de 6è. Caldrà presentar complimentada una declaració responsable per tal d’accedir a l’escola.

RECORDEM QUE:

• Tan l’assistència a aquestes tutories com l’acolliment i les trobades de sisè són voluntàries.
  • A les tutories es farà una trobada presencial de 10-15 minuts per fer un breu retrobament presencial amb l’infant  i un tutor/a legal i concloure així el curs 2019-2020. S’aprofitaran aquestes trobades per entregar les notes del segon i tercer trimestre i lliurar els materials que cada alumne té actualment a l’escola.
  • Sigueu sabedors que al centre hi haurà el menor nombre de docents possible per poder garantir la continuïtat del treball telemàtic (ONLINE) i les mesures de seguretat.

MESURES DE SEGURETAT:

1. Requisits per poder venir presencialment a l’escola:
    • Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
    • No convivents contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
    • Calendari vacunal al dia.
    • Que l’infant no presenti malalties cròniques complexes (respiratòries, cardíaques, diabetis, etc.)
  2. Les famílies no podran entrar al centre, excepte les que hagin sol·licitat tutoria presencial.
  3. Els infants hauran de mantenir una distància entre ells/es de 2 metres. Activitats i materials el màxim d’individualitzats possible.
  4. Ús de mascareta obligatòria en cas de no poder mantenir les mesures de distanciament.

L’escola seguint les indicacions del Departament d’Educació ha elaborat un PROTOCOL DE REOBERTURA en el qual es detallen les actuacions i les condicions de salut i de seguretat de l’alumnat i del personal docent i no docent, d’acord amb les exigències de l’autoritat sanitària i de l’atenció a la vulnerabilitat d’alumnat, professorat i altre personal. Aquest protocol, un cop aprovat, el podreu trobar en un lloc visible a la pàgina web de l’escola.