II SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA

Al llarg de la setmana durem a terme la  II Setmana de la Ciència a l’escola.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels alumnes vers la Ciència.

Els nens i les nenes de les diferents aules, a través del mètode científic, hem triat i preparat diferents experiments a fi de mostrar-los i explicar-los als nostres companys/es.

Així, durant aquesta setmana els alumnes de l’escola ens convertirem en científics i farem petites demostracions científiques tot donant a conèixer la pregunta inicial, explicant la hipòtesi plantejada, mostrant el procediment a seguir i extraient unes conclusions a partir de la demostració vivencial.

També, aprofitant que el proper dimarts dia 11 de febrer és el Dia de la dona científica, treballarem diferents dones científiques que han destacat en el camp de la ciència. Cada aula treballarà una dona científica i l’exposarà a la resta de l’escola.

CIÈNCIA AL CARRER. Amb l’objectiu de compartir amb tots vosaltres alguns dels experiments, obrirem la Setmana de la Ciència al poble, i el proper dijous dia 13 de febrer a les 16 hores oferirem al pati de l’escola i al carrer entre l’Escola i l’Escoleta, una demostració d’alguns dels experiments que hem treballat a l’aula.

Per tal de compartir les vivències viscudes, al llarg de la setmana vinent farem diferents publicacions a la pàgina web de l’escola amb les fotografies de les diferents activitats realitzades.

Ens agrada la ciència!